Jak spravujeme recenze?
-
Žádost o recenze po nákupu: Po dokončení nákupu automaticky odesíláme zákazníkům e-mail s poděkováním za jejich nákup a s žádostí o jejich zpětnou vazbu. Tento e-mail obsahuje přímý odkaz na stránku, kde mohou napsat recenzi na zakoupený produkt. Tento e-mail odesíláme s určitým zpožděním, aby měli zákazníci dostatek času produkt vyzkoušet.
-
Ověření autenticity recenze: Napsané recenze jsou ověřeny na základě skutečné objednávky produktu. Tento krok nám umožňuje zajistit autenticitu a pravdivost všech recenzí na našem webu. Jde však také psát pod produkt uživatelů, kteří si produkt zakoupili např. u našich distributorů.
-
Publikace všech recenzí: Ve snaze o maximální transparentnost zveřejňujeme všechny recenze, ať už jsou kladné nebo záporné, pokud splňují naše směrnice pro recenze.
-
Reakce na recenze: Na každou negativní recenzi reagujeme, a to jak na pozitivní, tak na negativní. To nám umožňuje ukázat zákazníkům, že jejich názory jsou pro nás důležité a že se snažíme neustále se zlepšovat.
-
Využití třetích stran pro recenze: Pro zvýšení transparentnosti a důvěry také využíváme platformy třetích stran pro recenze, jako je Heureka nebo Google Recenze. Toto nám pomáhá zajistit, že recenze, které se objevují o nás online, jsou skutečné a nepředpojaté.
Tento postup nám umožňuje udržovat vysokou úroveň transparentnosti a důvěryhodnosti. Můžete si být jisti, že všechny recenze, které vidíte na našem webu nebo na platformách třetích stran, pocházejí od skutečných zákazníků, kteří zakoupili a vyzkoušeli naše produkty.